perjantai 6. maaliskuuta 2015

Liebster Award!

Katarooma nakkasi minua tällaisella haasteella, jonka tarkoitus on lisätä näkyvyyttä pienemmille blogeille. :)
 Homman nimi on siis sellainen, että minun pitää vastata Katarooman esittämiin 11 kysymykseen, keksiä omat 11 kysymystä ja haastaa mukaan 11 blogia, joilla on korkeintaan 1000 lukijaa! Here we go!





Katarooman kysymykset:

1. Lempparikirja kautta aikojen?
 Mun täytyy tunnustaa, että olen lukenut hävettävän vähän kirjoja viimeaikoina. Glenn Duncanin Minä, Lucifer ainakin kolahti erittäin lujaa aikoinaan, joten mennään sillä.

2. Millaisen auton haluaisit omistaa? Merkki, malli, väri jne.
 Oon volkkarityttö, joten jokin uusi ja kiiltävä Volkswagenin henkilöauto olis aika bueno. Nykyisin mulla on kirkkaanpunainen Polo Classic vuodelta '98. Unelma-auto voisi olla vaikka uudempi Polo, Golf tai Jetta ja väriltään jokin tumma metallinvärinen, kuten luumu tai tumman vihreä. Ei oo hirveesti tarvinnu tällasii miettiä. :)


3. Rumin asia, mitä tiedät?
 Itsekkäät ihmiset


4. Kuumottavin kansanedustaja mielestäsi?
 Tarkoitetaanko tässä nyt tuota kuumottavaa negatiivisessa vai positiivisessa mielessä? Jos negatiivisessa, niin Päivi Räsänen ja melkeinpä kaikki persut. En ole vielä vaalikoneisiin paneutunut, joten en tiedä, kenestä tykkään.


5. Turhamaisin juttu, jonka omistat?
 Varmaan nuo sadat kynsilakkapullot? :D


6. Oudoin nimi, jonka tiedät?
Työni puolesta olen jonkin verran ihmisten nimien kanssa tekemisissä, mutta ei nyt tule mitään erityistä mieleen. Kaikkein oudoimmat on niin outoja, ettei niitä edes hetken päästä enää muista.


7. Taito, jonka haluaisit oppia?
 Haluaisin osata ommella. Äiti ja sisko osaavat molemmat ja mua harmittaa kun en osaa edes housujen vetoketjua vaihtaa. Tai kai mä osaisin, jos olis ompelukone käytettävissä..

8. Minne haluaisit matkustaa kahden viikon lomalle?
 Norjaan tai Islantiin! Niin upeita maisemia! Lappikin käy!


9. Koulupuku, hot or not?
 Riippuu puvusta! ;D


10. Montako lasta haluaisit, vai haluatko ollenkaan?
En halua ollenkaan lapsia. 


11. Lempikynsilakkasi?
 Minulla on monia mieluisia, mutta jos pitäis valita vain yksi, niin kyllä se olisi OPIn It's Frosty Outside.
Ihana, täysin överi tekstuurilakka!


Ja sitten olisikin mun kysymyksien vuoro!


1. Nimeä 1-3 blogia/bloggaajaa, jotka ovat eniten inspiroineet sinua ja/tai blogiasi. Lyhyet perustelut!
2. Kuvaile itseäsi yhdellä lauseella
3. Minkälainen musiikki taas jalkasi vipattamaan? Mikä on ehdoton ei?
4. Jos voisit syntyä uudelleen eläimeksi, mikä eläin olisit? Lyhyet perustelut!
5. Paras elokuva, jonka olet nähnyt vuoden sisällä?
6. Mikä omassa blogissasi on sinulle tärkeintä?
7. Missä haluaisit nyt olla?
8. Jos saisit suunnitella oman kynsilakan, minkälainen se olisi?
9. Onko tämä ensimmäinen blogisi, vai oletko pitänyt muuta blogia aiemmin?
10. Nimeä viisi sinulle tärkeintä tavaraa, jotka omistat
11. Kerro itsestäsi jotain, jota kovin moni ei vielä tiedä

Huh huh, olipa tuskien taival!

Haastan mukaan nämä blogit:




5 kommenttia:

  1. Hyvin paljon kiitoksia :) Olen saanut jo tuplana tämän joten blogistani löytyy kaksiin kysymyksiin vastaukset :)

    VastaaPoista
  2. Kiva! Täytyy tämä tehdä jossain vaiheessa, totta kai kuvin koska kyseessä on valokuvablogi.

    VastaaPoista
  3. Jeeeeps kiitos haasteesta. Tänään sain tehtyä tän loppuun ja haaste löytyy blogista :)

    VastaaPoista