torstai 26. maaliskuuta 2015

Pastelli 2.0

No niin, nyt olisi sitten niiden virallisten pastellikynsien vuoro!
Ta-daa!


Chickin Doll Face pääsi ekaa kertaa kynsille!
 Llarowe myi näitä Chickin lakkoja muutamalla dollarilla, niin ei ollut hirveää kynnystä lähteä tätä kokeilemaan. Ihan kiva lakkahan tämä on, peitti kolmella kerroksella. No joo, kyllähän tuo vapaan kasvun raja vähän kuultaa läpi, mutta ei se mitään.
Doll Facen päälle lakkasin kerroksen Dollish Polishin (kuinka osuvaa!) Better Not Wastea. En olekaan aiemmin tainnut blogissa julkaista kynsiä, joissa olisi värilakan päälle levitetty kerros kirkaspohjaista glitteriä, vaan olen aina tehnyt vain glitterliukuja! Ei tämäkään huonolta näytä. :)



Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
Chick - Doll Face
Dollish Polish - Better Not Waste
Lumos - High Speed Top Coat

5 kommenttia:

  1. Tosi söpöt, ihanat kynnet! Mä en tiedä, mikä muhun on mennyt mut mä himoitsen juuri nyt kaikkia pastellisia glitterlakkoja - ihan epätyypillistä mulle! Ja oon kyllä samaa mieltä siitä, että nää on enemän pastellikategoriaan kuin ne kromikynnet, vaikka nekin oli kyllä hienot. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Helmi!
      Se on tää kevät kun sekoittaa pään! Onneksi seuraavaksi on vuorossa mulla tuo eniten käytetty lakka niin saa taas sutia mustat kynnet itselleen. :D

      Poista