lauantai 30. toukokuuta 2015

Synttärikynnet

Ihanaa viikonloppua, rakkaat lukijat!
 Nyt on kuulkaas sellainen juttu, että minulla oli eilen syntymäpäivä! 28v.! Jes! Töiden jälkeen rakas mieheni vei minut turkulaiseen Hiili -ravintolaan syömään ja sitten katsomaan Mad Max -elokuvaa Kinopalatsiin. Ruoka oli hyvää ja tykkäsin leffasta myös kovasti. En ole aikaisempia Mad Maxeja nähnyt, joten tarinan taustat oli itselle mysteeri, mutta aika hyvin kärryille pääsin kipuamaan silti. :D

 Synttärikynsillä on lakkaus, joka mun piti itseasiassa toteuttaa jo alkuviikosta, mutta erinäisten aikataulumuutosten vuoksi en sitten kyseistä lakkausta ehtinyt toteuttaa kuin vasta myöhään torstai-iltana. Näillä kynsillä kuittaan myös vihoviimeisen ablecs15 -haasteeni, eli Geometricin, tehdyksi!


..Koska onhan näissä viivoja.. Ja kolmioita... Ja mitälie suunnikkaita.. Joten close enough!

Aluksi lakkasin kynsille kaksi kerrosta Color Clubin hurmaavaa Holiday Splendoria, jonka ostin helmikuussa kynsimiitistä (ja nyt jo pääsi ekaa kertaa kynsille!) . Siihen päälle sitten China Glazen superkiiltävää pikakuivattajaa ja hetken päästä suoria kynsivinyylejä ja Tiia Vanhatapion mattamusta Blackbird. Vinyylit pois ja valmista tuli! Olen jo pidemmän aikaa halunnut tehdä tällaiset kynnet, sain niihin inspiraation Lucy's Stashin blogista (linkistä löytyy myös kuvallinen tutoriaali!). Tykkään näistä kovasti ja olen myös muutamilta ihmisiltä saanutkin kehuja näistä. :)



Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
Color Club - Holiday Splendor
China Glaze - Fast Forward Top Coat
Tiia Vanhatapio - Blackbird

7 kommenttia:

  1. Kauniit! Tosi hyvät lakkavalinnat :) tein itsekin juuri teippimanin. Mulla vaan ei riittänyt hermo kuin aksenttikynsiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mua aina tympii teippailuissa se, kun pitää siitä teipistä pätkiä valmiiksi se noin 30+ pätkää. :D onneksi näiden vinyylien kanssa ei ole moista ongelmaa!

      Poista
  2. Upeat! Ja onnea siitä, että oot nyt mun kans samanikäinen... :D

    VastaaPoista
  3. Himputti kun on hienot! Mustan ja vihreän glitterin kombo toimii houkuttelevan hyvin ja onhan nuo teippailutkin onnistuneet tosi hyvin! :) Tykkään <3

    Ja hei, hurjasti onnea vielä täällä sunkin blogin puolella, vaikka "pikkusen" myöhässä oonkin :D <3

    VastaaPoista